57

Från torsdagens Homecoming Gala // Pep Rally inför fredagens Homecoming Game
 
En hektisk vecka är nu avklarad. Kan nu checka av Homecoming på min lista! Har varit väldigt annorlunda och roliga dagar som har gjort att skolan känts mycket roligare. Vi borde verkligen införa något liknanade i Sverige. 
 
Igår var det dags för mitt första YFU möte med alla utbytesstudenter i Atlanta området. Var tyvärr ingen annan från Sverige, ca 75% var tyskar haha, men alla var super trevliga och det finns absolut en stor möjlighet att jag kommer hålla kontakten med en hel del! Kvällen spenderade jag, Akseli, Jordyn och Justin på IHOP.
 
Idag är det söndag vilket är = skypedag! Har en del på mitt schema och har hunnit avklara ett med pappa redan <3. Tror resten av dagen kommer spenderas hemma då vi inte fått så mycket vila i helgen. Hoppas ni alla haft en bra helg! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback