176

Hej på er! Ännu en skolvecka har nu passerat, helt sjukt hur fort tiden går.. The special event just denna vecka har varit som tidigare nämnt, Soccer tryouts. Har gått mycket bra för min del (och nej det är inte för att jag briljerat utan nivån här är SÅ FRUKTANSVÄRT LÅG), är numera striker, throwback till HIK tiden typ. Haha tyckte detta (se nedan) var lite kul också; på pappret med startelvan fick jag inte bara ett nytt efternamn, Hakensson, utan även en Ibra image. 


Så kommer vi till en annan höjdpunkt. Jag, Montana, Shannon, Akseli, Cainan och Jantzen bestämde oss för att åka ut till sjön och äta wings ikväll efter listan med 11an var released. Har på senaste tiden blivit till en tradition att åka ut där för att fira. Jag och Shannon tog ett litet fotdopp i vattnet med, och I was feeling a little bit sentimental när det inte var varmare än kanske 15 grader. 




Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback