168

Terrific Tuesday! Förutom att himlen öppnade sig mitt i vår 25 minuters löpning under träningen idag, har solen stått på bra och temperaturen gick upp så mycket som 16 grader (..celsius ja!!!). Både Kaitlin och min f.d hostbrother Axl fyllde även 18 idag och firades ordentligt med sång, tårta och hela köret i matsalen! 

De kommande dagarna kommer bestå 90% av fotboll typ. Har tryouts för varsity laget på måndag och innan dess har jag som transfer student en miljon papper att skriva på. Diverse möten + tester som beep testet (KAN INTE FATTA ATT JAG MÅSTE GÖRA DET. Min värsta mardröm från Mange kommer alltså tillbaka), andra fystester samt en vanlig hälsokontroll ska checkas av innan veckans slut. Med det sagt - vi hörs nog nästa gång till helgen!

Matar er med några bilder jag hittade i min USA mapp på datorn, som jag insåg att jag glömt lägga upp, oouupss. Dessa är alla tagna en av dagarna under jullovet när vi gjorde vår sightseeing i ATL. Här nedan på OS muséet (för er som inte vet det hostade Atlanta OS 1996). 




Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback