247

Så var vi inne i April månad! Inleddes ofc med första April och jag, Montana och Angie aka Hostmom lyckades lura min tränare riktigt ordentligt. Som vi dock fick betala rejält för efteråt med löpning en hel träning. Sjukt värt det iaf! Vi gick även på Spring Break igår. Mycket som ska göras och dokumenteras, men tills dess har jag lite annat att dela med mig av.


So this happened.. Och den dagen råkar nämnligen vara idag. Clara going to College 2016? Vet vet! 
 
Våffeldagen <3 Självklar celebration på Waffle House här på andra sidan jordklotet! 
 
He finally did it! Och på ett aldeles tillräckligt töntigt/gulligt/amerikanskt sätt. Så nu har jag officiellt mig en finsk Prom date den 25 iallafall! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback