203

I'm back! Har Winterbreak för tillfället vilket om något kommer ge mig tid att uppdatera. Har en del att catch up med, så här följer denna + föregående veckas snapshots. 


Första och andra fotbollsmatchen är nu avklarad! Zlatan/Clara Hakensson/Claire/Sweden har gjort debut på Red Devil Hill. Vinst första med 6-0 och dessvärre förlust med 2-1 andra. Totalt 3 mål för moi, så det är nice. 
 

Jo, Valentinesday i lördags har firades ordentligt såklart. För första gången behövde jag inte spendera den själv haha! Bae var så snäll och tog mig ut på middag :) Kan även tillägga: Jag kände mig lite extra kärleksfull så Akseli fick en liten present han med, Shannon's dad köpte Swedish Fish till mig, min underbara värdfamilj skämde bort mig med godis och gulliga kort och jag ställde mig och gjorde chokladbollar. Kärlek överallt helt enkelt. 
 

Är constantly reminded of vilka fantastiska vänner jag har runt omkring mig. Har insett att människorna man träffar under sitt utbytesår är det som toppar listan med vad som är viktigast för att få en så lyckad experience som möjligt. Och med tanke på vilka det är jag får spendera mina dagar med, är jag verkligen lyckligt lottad! 

Att Sverige har sportlov har jag helt missat. Min älskade familj befinner sig som vanligt i Verbier för skidåkning, vilket är något jag tycker är tråkigt att missa då det är en av mina favoritställen att vara på. Menmen, det blir nästa år! Sänder ut en liten hälsning till hela Yllfors familjen. Saknar och älskar er alla! 

And what else. Igår bestämde jag och Shannon oss för att fråga Griffin till Prom och det resulterade med ungefär 150 stickynotes som shaped "Prom?* på hans truck. Reaktionen var PRICELESS haha. Har även varit och kollat Fifty Shades of Grey, kan väll säga som så att ett års väntan har varit i onödan. Vi alla gick ifrån bion sjukt besvikna. Dessutom, jakten på den perfekta promklänningen fortsätter. Har en tid bokad i ATL imorgon och hoppas verkligen det resulterar i ett köp. 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback