186

I fredags hade vi Picture Day med laget. Med andra ord, tog lagfotto // Fina Jantzen och Shannon på Winter Court // Jag och Montana var med Natalie när hon provade Bridesmaid dresses (bestämde oss för att gifta oss så vi också kan få prova fina klänningar)
 
Så var denna helgen, och även januari, slut. Säger det återigen, tiden går så fort. Och det stressar ihjäl mig. Januari har utan tvekan varit den bästa tiden hittils och mitt utbytesår har verkligen pikat. Jag trivs så sjukt bra med vänner, familj, fotbollslag, skola och allt annat därtill. Tanken på att åka härifrån gör mig så fruktansvärt ledsen. Det är inte förens nu jag inser hur mycket jag kommer sakna allt och alla.
 
However, it's still a long way to go och jag ska se till att njuta och verkligen ta vara på tiden som är kvar! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback