42

En liten pre-view av vad som snart ska upp på väggen i mitt rum. Tro inte att jag inte tänker på er (hela tiden)!
 
Ännu en gång har det gått dagar utan uppdatering. Sorry. Jag är mitt uppe i någon hemlängtanfas, ja igen, men denna gången är det helt annorlunda.

Livet rullar på bra härborta. Jag har verkligen blivit en i familjen, fått vänner och insett att detta är verkligen mitt hem, min stad och min skola. Det är inte nytt och spännande längre, och det som var världens grej förut, att bo i USA, har blivit vardag för mig nu. Precis som Sarah sa; jag kommer ihåg hur dagarna gick sjukt långsamt, men veckorna bara flög iväg. Exakt så känns det. 

Igår var exempel på en typisk dryg dag. Allt kändes segt och tankarna på Helsingborg var extra många. En sån dag när jag bara ville vara hemma med mamma, gå på tisdagstabatan med Lina och sedan gå runt i ett regnigt Maria Park med Malte och Rebecca. 

Det är okej att känna så ibland, för jag vet, precis som ni, att alla går igenom detta någongång. Nu när skolan/jobb har dragit igång på riktigt är inte vardagen alltid rolig, varken i USA eller Sverige. Men, helt plötsligt när man minst anar det, vänder det. Jag tvivlar inte på att det inträffar snart, jag har så mycket att se framemot denna höst! 


love you <3

2014-09-11 | 20:27:15

Vi tänker på daj med! Liebe dig

2014-09-11 | 22:19:01

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback