36

Idag har varit en jättebra dag av tre anledningar;

1
. Callie i min U.S. History class frågade mig idag om jag ville följa med henne på One Direction den 1 Oktober då hon hade en extra biljett över. HUR NICE. Jag ska få se ONE DIRECTION (!) I ATLANTA PÅ EN FULLSATT ARENA (!) OM MINDRE ÄN EN MÅNAD (!).

2. Federica, utbytesstudenten från Italien, berättade för mig att det finns tydligen någon slags "klubb" i stan som består av bara svenskar! De träffas några gånger om året och firar svenska högtider tillsammans. Hennes värdpappa har signat upp mig där (hur snällt). Kommer alltså kunna fira allt från lucia, midsommar, julafton den 24 december till valborgsmässoafton härborta! 

3. Jag och Cheyenne bestämde oss för att "baka" ikväll. Baka i USA = Köpa en påse i mataffären där alla ingredienser redan är blandade. Blev lyckat iallafall! Resultaten ser ni nedan. 

Chocolate Chip Cookies // Eric med mina absoluta favoriter, Peanut Butter Cookies // Brownies // Lite spel i väntan på att allt skulle bli klart



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback