77

Idag kom jag till insikt med en sak angående mitt utbytesår. 
 
En himla stor fördel jag faktiskt inte tänkt på förens nu, är att efter detta året kommer jag ha vänner över hela världen. Inte bara Atlanta området i USA, utan överallt!
 
Min absoluta bästa vän härborta och den som jag står närmst är utan tvekan min värdbror från Finland. Även fast vi bråkar som riktiga syskon och kan vara rätt trötta på varandra ibland så är jag så glad att jag tackade ja till att bo med en annan utbytesstudent. Kan faktiskt inte tänka mig hur min vardag hade sett ut om jag bott här själv. 
 
Som jag nämnt innan har jag även blivit väldigt nära Federica från Italien, som jag går i skola med och Vivi från Tyskland, som var här i somras. Har redan gjort planer att försöka hälsa på båda två under nästa år! Och inte nog med det; Karolijn från Holland och Gabriel från Brasilien är två väldigt viktiga vänner för mig att addera till listan. Jag menar, hur coolt kommer det inte vara att ha alla samlade på min student, eller att ha möjligheten att bara sätta sig på ett tåg och åka Europa runt för att hälsa på allihopa? 
 


kan inte du lägga upp en bild på din värdbror?

2014-10-16 | 17:22:09

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback