"Man måste dö några gånger innan man kan leva"

Long time no see. Har varit en väldigt händelserik vecka..

Efter att ha tagit ett beslut i helgen om att byta värdfamilj, visade det sig att jag redan hade en ny i måndags och kunde flytta in så tidigt som igårkväll! Jag bor numera alltså med the Stone Family där jag gått tillbaka till min naturliga roll som storasyster, här till tre fantastiska syskon! 
 
Det får helt enkelt tala för min absent på bloggen. Det finns väldigt mycket att säga, men samtidigt inte. Ingen som vinner på att älta saker som har hänt tidigare! Hur som helst, jag är jättenöjd för hur allting har löst sig och jag trivs väldigt bra. Kommer inte gå in på anledningar/orsaker till mitt beslut med all respekt för alla inblanade, så vill ni hemskt gärna veta, fråga mig privat. 



kommer du sakna att inte bo tillsammans med din gamla värdbror från Finland ?

2014-11-16 | 13:48:22

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback