HALLOWEEN

Halloweenhelgenär nu över och verkligen överträffat alla förväntningar. Har varit on the go nästan hela tiden och haft alla mina fantastiska vänner runt omkring mig. Har klarat av två Halloween fester där jag varit utklädd till Superwoman och Cheerleader och lyckats utvidgat min umgängeskrets ännu mer! Och de har till och med fått bekantat sig med mamma & Peter över Skype. 

Summasummarium kan man lätt säga att de har varit en av de bästa helgerna so far. Min inställning till själva högtiden har dock nog inte förändrats, det var kul att prova på men nästa år mamma och pappa kör vi på som vanligt och skippar firandet helt och hållet haha.
 


Låter som du haft en härlig helg :). Då kan vi planera för a big Halloween party next year....... Puss mammi

2014-11-05 | 08:42:13

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback