99

Vankas helg imorgon = delar med mig av lite memorable moments denna veckan.
 
Alltså det här med alla katter i huset.. Jag har aldrig varit ett katt-fan, men måste erkänna att komma hem till detta är rätt mysigt faktiskt.

More cats.. Jag och Montana hittade några hemlösa katter vid fotbollsplanen som vi åkte och köpte mat till // Jag och Chase pluggade till music à la Tyskland, Wilst Do // Montana var lite törstig efter söndagens fotbollsträning
 
Ikväll var det wingnight med mina wingmen haha! Dom tog mig till en jättenice ställe precis vid sjön, så himla fint och att fortfarande kunna sitta utomhus utan att frysa är SÅHÄR gött. 


Älskar dig goaste Clara <3. Katter.........you hate them!!!!!
Puss

2014-11-13 | 16:39:55

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback