116

Så var det helt plötsligt slutet av November vilket innebär Thanksgiving break.
I fredags var jag på bio och såg Mockingjay (Hungergames), SE DEN, tyckte dock de två första filmerna var bättre. I lördags hade vi gäster och vi bjöd på lasagne <3 (se ovan). Efter det var jag på Ricardo's 18 års fest! 
 

Jag och Federica i fredags // Äntligen kom det ett kort med världens bästa släkt samlad // Det är julpyntat precis ÖVERALLT och jag ÄLSKAR det! Längtar så mycket tills julen! 
Idag var det tornado igen. Mitt uppe i mitt Skype samtal med Melina kommer min värdsyster upp och säger att jag måste lägga på och sätta mig i garderoben aka. bunkern i mina värdföräldrars sovrum. Ingen electricitet på 4 timmar. Asså sjukt coolt. // Och Montana gjorde nog de finaste lockarna jag haft. 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback