ONE

Idag är det exakt en månad kvar tills Dagen D, dagen när jag flyttar. Helt absurt hur fort tiden går. Har så mycket jag vill göra och så många jag vill träffa dessa 30 sista dagarna. 

 
Har haft en bra bra början på sista månaden iallafall! Var uppe i tid för fixa lite i stan och träna med Emelie och Melina. Begav mig sedan hem till Lina med Fanny (äntligen hemma igen!!!) för att planera de kommande dagarna och catcha up.
 

Begav mig sedan till Malmö där jag mötte upp Amanda och Annie som jag träffade på YFUs förberedelseläger i Stockholm. Åt gott, peppade varandra och förberedde oss inför det som väntar oss alla tre. Precis vad jag behövde. 


Jag ska också åka som utbytesstudent 14/15, länkbyte? :) KRAM

Svar: Absolut!
Clara - Utbytesstudent USA 14/15

2014-07-03 | 21:32:50

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback