147

Julasnaps of the week kommer här. (Och jag vet, 2 inlägg på samma dag, vem hade trott det, helt insane! Det är the christmas spirit som sätter fart i mig).
 
Självklart har jag hunnit med diverse skypesamtal med bland annat min älskade mamma, pappa och släkt <3

Och så var det dethär med att jag skulle contribute med svensk mat till imorgon.. Gjorde en perfekt skagenröra :) Och köpte Swedish Fish :) Och det var allt :) nej men det blev inga köttbullar tyvärr. Jag trodde inte man behövde mer än själva färsen.. Kollade Mamma Mia också igår, mycket mys!
Julklappsinslagning, julaoutfit och julalistan. Ta en extra noga titt på första bilden. Jag vet inte hur tydligt det syns, men jag har suttit och kommit på julklappsrim till hela familjen, klippt ut och satt fast på paketen! Jag lovar, det är the christmas spirit som gör mig både effektiv och kreativ!



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback