137

Hej på er! Jag är ledsen för att uppdateringen blir allt sämre och sämre. Helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för jag är så mitt uppe i att ha the time of my life. Alltså verkligen. Förvånar mig, för vad jag hört och läst, är att denna tiden på året är som jobbigast för de flesta. Ingen hemlängtan har kommit ännu iallafall, tror jag gått igenom det värsta på den fronten faktiskt. Jag är så himla nöjd med allting just nu och det finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet till mig fantastiska värdfamilj som verkligen gör allt för mig! 

Då helgen varit riktigt bra (ni som har mig på snapchat kanske har räknat ut det redan hehe), tänkte jag att jag iallafall kunde dela med mig av vad vi har gjort; 
 
In honor of Lucia gjorde vi lussebullar! Det blev sjukt dåliga, smakade bara mjöl, menmen vi hade kul! Fick även snapchats från la famillia i Sverige som höll sitt årliga julbak idag <3 
 
Jag och Montana var med Grammy & Pap på en AS COOL japansk resturang (MÅSTE när du kommer pappa). Vi fick mat lagad framför oss, räkor, kycklig, ris, grönsaker, allt.
 
Både igår och idag gjorde vi äntligen de sista julklapps inköpen. Vi var i Atlanta på Lenox Square, nog den bästa shoppingmallet jag någonsin varit på, det fanns verkligen ALLT. Allting var så mysigt dekorerat också! Fick bland annat en BCBG klänning till mig själv på 75% rea, så jag var väldigt nöjd haha.



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback