Save and Sound

Jag lever.

Anledningen till att uppdateringen på bloggen helt enkelt inte existerat överhuvudtaget är pågrund av allt som har hänt bara den senaste veckan. Jag kan inte gå in på detaljer (vill någon veta mer så skriv på facebook eller något!) men jag kan helt klart säga att det har varit den jobbigaste veckan i mitt liv. Sjukt glad att den är över.

Mycket som gått överstyr och småsaker som har blivit gigantiska. Hur allting kommer lösa sig vet jag inte, men det börjar redan bli bättre och vad som än händer vet jag att det kommer bli bra tillslut. What doesn't kill you makes you stronger har nog aldrig passat in bättre.
 
FYI: Från och med imorgon börjar min vanliga uppdateringen igen. Kram på er alla


Hej Hjärtat!
Vi förstår att det varit en jobbig vecka. Vi har fått rapporter kontinuerligt och vi tänker på dig. Men vi tror också att allt fixar sig till slut. Det är tufft att lämna hemmamiljön på många sätt, men det också det som gör dig starkare- precis som du skriver. Snart kommer du att ha ett helt annat perspektiv på detta än vad du har idag. Vi har gått igenom några turer med våra Au-pair flickor och varje gång de är klara att kasta in handduken så säger vi till dem att de ska bita ihop och att de kommer att ångra sig om de inte fullföljer. Och att de dessutom kommer att se tillbaka på året med värme och glada minnen. Så har det blivit varje gång. Så blir det säkert för dig också. Hang in there. Vi kramar dig!
Elisabeth & Anders

2014-08-23 | 21:16:57

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback