5

Igår var jag och Vivi ute och gick en timme drygt. Vi gick till downtown square och fixade ett gymkort till mig och passerade skolan påväg hem. Kommer sakna henne så mycket när hon åker tillbaka till Tyskland.. På kvällen åt vi tacos och spelade Just Dance med vänner till familjen.
 
Utanför Jackson High School
 
En liten skymt av huset och gatan där jag bor
David, Akseli, Cheyenne och Eric 
 
Idag har det varit sjukt varmt så jag, Vivi och Chase åkte och hoppade från bron in i sjön. Utan tvek det roligaste jag gjort hittils. Dock kommer det konsekvenser med de flesta roliga saker man gör, mer än så kan jag nog inte säga här. Jag, Chase och Cheyenne åkte sedan till Tanger och shoppade lite innan jag fick min Ice på QT.
 


Kan du inte förklara vilka alla är??! Så många namn, fattar ingenting!! Puss o kram <3

2014-08-05 | 17:20:33

Jag håller med ovanstående ! Skriv i ett inlägg! :)

2014-08-05 | 18:01:08

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback