4

Santorini pt.2

Igår var vi och shoppade, hittade inte mycket förutom på VS (såklart).. Har även fixat SIM kort till mobilen (behöver ni det numret säg till), lirat lite mer boll, haft ett pepp-Skypesamtal med Sarah och ätit på Olive Gardens (s å g o t t)
 
Jag är ledsen för att uppdateringen fortfarande inte är så bra som jag önskat. Dessa dagarna har varit tuffa och som många av er vet har jag haft väldigt mycket hemlängtan. Jag hoppas allt vänder och blir bättre snart! Vi hörs när vi hörs helt enkelt.


Hej Clara,
Det låter kanon även om jag förstår att det känns annorlunda och lite pirrigt. Det kommer bara att bli bättre - trust me.
Jag skulle gärna vilja ha ditt mobilnummer, skickar du?

Kramar
Per

2014-08-07 | 14:06:33

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback