2

Så, vad har hänt sedan sist..
 
Igår hämtade vi familjens utbytesstudent som var här för två år sedan, Vivi från Tyskland. Vi åt middag och var över hos grannarna och spelade Mexican Train Game. Jag och Vivi satt sedan uppe halva natten och hon berättade om alla sjuka saker hon gjort under sitt utbytesår och allt vi måste göra de 2 veckor hon är här.
 
Idag åkte åkte jag, Casey och Vivi till Publix och Walmart för att handla. Tack och lov äter min familj bra och nyttig mat så jag behövde inte plocka på mig så mycket sådant själv. Senare kom Madison och Chase över och jag och Vivi följde med dem till fotbollsplanen där vi lirade lite och Madison gav mig tips inför soccer tryoutsen som är om två veckor. 

Ikväll kommer familjens andra utbytesstudent, Akseli från Finland!!!! Har väntat på detta sedan jag kom så det ska bli as kul. Laters



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback