-

Jag har fått frågan om att berätta mer ingående vilka alla är. I am sorry för min otydlighet, det har varit väldigt mycket nya namn även för mig denna veckan. Jag skriver härnedan de namn som förmodligen kommer förekomma mest de kommande dagarna,
 
Casey & Scott är mina värdföräldrar.
Cheyenne är min värdsyster som är 19 år. Hon ska på college till hösten.
Eric är min värdbror som är 16 år. Han kommer vara i samma grade som mig.
Akseli är min andra värdbror från Finland.
Vivi är familjens förra utbytesstudent från Tyskland som bara är tillfälligt här för att hälsa på.
Chase, Jake & Madison är Vivis bästa vänner och de är dem jag hänger med när jag inte är hemma eller med familjen.
 
Hoppas det hjälpte. Skulle det vara något annat frågetecken som dyker upp är det bara att kommentera! 
 
 


Tack! Nu fick man en bättre uppfattning vilka de är!

2014-08-06 | 21:40:12

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback