163

 
Atlanta åter igen.. Bilden ger inte rättvisa för hur mäktigt det är att traska rundor där under kvällar. If I don't end up i New York kan jag lika gärna flytta tillbaka hit. 
 
Så var det torsdag och helg imorgon! Det är mina grantparents helg att ha oss barnbarn, så vi har som vanligt alldeles för många saker planerade. Vi har dock sett till så att jag, Montana och Katie har tid att se Taken 3 imorgon, ÄLSKAR de två första filmerna så tror den tredje kommer vara minst lika bra! Ska föressten gå ner till 14 grader imorgon, och NEJ inte celsius utan fahrenheit!!! Alltså waaaaay under 0 gradigt... Känns lite halv mys. 


Njut av 14 grader ;) Min reaktion till 15 F var "YES! It´s getting warmer again!!" Vädret i Minnesota suger...

2015-01-10 | 05:16:32

Åh! Vi hade -18 (C) här för två dagar sen, men nu har vi -3 (C) svin kallt!

2015-01-10 | 21:03:26

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback