HAPPY BIRTHDAY

Vill börja med en speciell hälsning. Idag är det nämnligen min lillasysters 15 års dag (som nu inte är så liten länge). Jag hoppas du har haft en fantastisk födelsedag! Jag saknar och älskar dig! <3
 
 
Helg igen. Jag har:
- Vaxat ögonbrynen (vet ej hur jag ska vänja mig vid plockning efter detta året).
- Kollat the American Sniper.
- (((((((Varit på dejt)))))))). 
- Ätit på IHOP.
- Köpt klänning till vår fotbolls"konferens" imorgonkväll.
- Varit ute och promenerat i 19 grader sol :)) 
- Ätit grillad lax (2 gånger tom).
- Varit sjukt otagg på att gå till skolan imorgon.
 
.. Och där stannar det då jag är där fortfarande. Känner inte alls för att gå upp 05:50 imorgon. Jag önskar er alla en bra vecka! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback