171

ON TOP. Min sissy är så himla himla bra!!!
 
Alright så here we go again med dålig uppdatering. 

Torsdag: Last day of conditioning innan tryouts. Firade Akseli på Koji aka the Japanese Steakhouse med the Squad. Jag, Akseli, Montana, Shannon och Ricardo åkte därefter hem till Cade där le boys spela Fifa och vi ladies... kollade på. 

Fredag: Sista skoldagen på veckan vilket alltid känns extra skönt och går lite extra snabbt. Åt middag och sedan bar det av till kyrkan där vi skulle ta sånna riktiga "proffs" familjefotton (vi tillochmed färgkordinerade när vi valde kläder). När vi var klara släpptes jag och Montana av hos MacKenzie som hade sin födelsedagsfest! Var hur mycket goa folk som helst, och overall en jättenice kväll!

Lördag: Tidig avgång till Atlanta då det var dags för YFU Mid Year Orientation idag! Som vanligt var det inte mycket nytt vi pratade om, utan samma info as always men det var kul att träffa alla igen! Har även fått några nya tillskott till the YFU Fam :P. Nu ska jag och Montana sätta på Gone Girl (Pappa jag har redan läst ut boken). XOXO Ha deeee


Såg den filmen på planet, fyran vad konstig. Blev helt äcklad av slutet :((((

2015-01-19 | 21:23:44

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback