209


Så har ännu ett lov passerat. Bara en månad till Springbreak, och när vi väl är där är det bara en månad tills mitt utbytesår är över. Hur sjukt är inte det..
 
Anyway. Vi hade fullbokat schema varje dag på lovet och ska försöka få med så mycket som möjligt nedan.
 
- Vi var på Krispy Kreme! 2a gången för mig, dock första i Georgia so far! Som Montana sa "You are about to get a taste of heaven". Retweet.
 
- ÄNTLIGEN hittade jag min promdress! Och the chosen one var tio gånger finare än jag hoppats på! Gillar den så mycket så är ganska så väldigt säker att den får hänga på Procce Balen nästa år också. Och till hela min svenska familj som tycker att den är hemsk, liknar en bröllopsklänning och "bokas av direkt": ni överlever nog. 
 
- Något mindre exciting var väckarklockan som ringde 8 varje morgon. 9-11 var det träning som gällde. 
 
- Jag och Shannon var hos the Chewnings i princip varje kväll. Mr Scott bjöd oss på lasagne och tvingade mig och Akseli att kolla 21 & 22 Jump Street. "So American" tydligen. 
 
- Det var så så fint väder! 18 grader sol, vindstilla under hela veckan. Och direkt när vi kommer tillbaka till skolan är det såklart regn, rusk och kallt som satan. Är tillochmed varning för snö imorgon vilket = INGEN SKOLA. Amen. 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback