217

Dagarna rullar på precis som vanligt. Älskar skolan. Älskar fotbollen. Älskar allt och alla. Är så fylld av lycka och glädje, rädd att det kommer spricka snart. Kom och tänka på det igår när Ricardo, den italienska utbytesstudenten på skolan berättade att han fått ett full soccer scholarship till UGA (University of Georgia) och att han kanske inte kommer flytta tillbaka på Italien. En ganska stor del av mig är sjukt avis. Att jag förr eller senare kommer behöva lämna gör ont. Men nog om det. Vi är inte där ännu! 

Idag har det varit jättehärligt väder med 23 grader sol! Efter skolan åkte jag, Montana, Joey och Jantzen helt random till the Rec Department och spelade tennis. Igår hade vi match, nog sjukaste matchen jag någonsin spelat. Matchen slutade 1-1 och det gick till förlängning och straffar. Vi vann och jag satte min straff för en gång skull. However, en spelare i motståndarlaget bröt foten och en spelare i vårt lag drog korsbandet. Har sett en person bryta foten en gång innan (Sofie do you remember), men alltså denna gången kunde jag tillochmed höra. Det var riktigt nasty. 
 
Ofc bröts matchen i några minuter för en "prayer paus" för spelarna som skadade sig. Borde vara van nu men det känns fortfarande skumt och awkward för mig. 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback