76


Imorse upplevde jag en sjukt obehaglig men endå cool grej. Det är nämnligen världens tornado som svept över Atlanta området. Kunde verkligen känna hur väggarna gungade fram och tillbaka och ett tag var jag helt säker på att jag skulle dö. Nog aldrig varit så rädd. På grund av detta är såklart skolan stängd och min första dag i skolan efter höstlovet blir helt enkelt imorgon istället! Blir häng här hemma idag, städa rummet och tvätta. 

Tillägg: En mycket olycklig och tråkig sak inträffade i slutet på lovet vilket gör att jag inte vet hur de kommande dagarna/veckorna kommer se ut (fråga mig i privat chatt om ni vill veta mer). Bloggen kommer därför inte vara främsta prioritet, så när vi hörs här nästa gång får vi se! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback