159

The last couple of days I have..
 
Ätit chicken alfredo på Maggianos's i Downtown Atlanta.
- Promenerat i Atlanta.
- Skypat med Melina, fam Håkansson/Yllfors + Svensson + Grönlund.
- Bölat så in i till You're not you.
Gått milen con mi host madre.
- Blivit retweetad av Savannah i Chrisley Knows Best (blev kändis för 2 minuter).
- HAFT ÅNGEST FÖR ATT SKOLAN BÖRJAR IMORGON.
- Insett faktumet att jag måste börja leta promdress.
- Chillat i sängen med min nya heatedblanket <3.
- Mer eller mindre planerat min framtid (lol).
- Haft hemlängtan.
- Inte haft hemlängtan alls.
- Äntligen äntligen äntligen köpt mig ett par Vince Camuto högklackade skor.
- Förbeställt biljetter med Katie och Montana till Taken 3 på fredag!!! 


Låter härligt min älskade fina Clara <3. Längtar efter dig, puss

2015-01-06 | 16:45:54

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback