MERRY CHRISTMAS / GOD JUL

 
Sitter och lyssnar på julmusik och bläddrar bland bilder från förra årets julafton i Tanzania. Har varit på många fantastiska resor men den toppar listan utan tvekan! 

Julafton idag som sagt. Precis som föregående år (och många innan dess) befinner jag mig utanför Sverige, Europas gränser. Citerar Coldplay – Christmas Lights "When you are still waiting for the snow to fall, doesn't really feel like christmas at all". Utanför fönstret är det regn och åska med en temperatur på 22 grader. Känns jobbigt att inte vara hemma på jul, men det har inte varit så farligt som jag trott. Ikväll ska vi laga en del svensk julmat och har en jättemysig dag imorgon att se fram emot! 

Dagen börjar lida mot sitt slut i Sverige, men jag vill tacka för alla julehälsningar jag vaknade upp till imorse, önska er alla God Jul och hoppas ni haft en fantastisk dag med familj och vänner! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback