The Giver

 
En perfekt film att se för alla er som har bakis-häng efter gårdagen! Vi såg denna filmen, The Giver, hos Katie igår efter tolvslaget (japp vi kollade film på nyår), den är så så himla bra! Kvalificerar sig lätt in på top 5 bästa filmerna jag har sett. 


hej!
jag funderar lite på att åka som utbytesstudent till sommaren, och har lite frågor som skulle hjälpa mig lite :-)
vilken organisation åker du med, är du nöjd med dom och skulle rekommendera den? är du glad att du åkte och tycker att det är värt det? hur mycket kostade det?
jag är lite nervös att fråga mina föräldrar eftersom det är så mycket pengar det handlar om, och det är för sent för mig nu att jobba ihop de pengarna. har du något tips på hur jag kan fråga de eller nåt ?
tack på förhand kram :-)

2015-01-02 | 19:27:51

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback