161

Picture from BEAUTIFUL Centennial Olympic Park i Atlanta. Traskade rundor där i söndags innan middagen. 

Idag var det alltså back to school.. Kändes hemskt igårkväll men var inte alls så farligt imorse. Var lite tomt bredvid mig first period, det känns att Federica är borta. Annars gick det rätt så smärtfritt, bytte två klasser, så läser nu mera en avancerad tyska + franska kurs, kommer vara 4 språkig när jag kommer hem :) (LOOOOOOL). Nä men jag tycker det är kul! 

En annan sak jag fick bevisat idag åter igen är hur amerikanarna andas mottot "Go Big or Go Home." Från att ha gått från chill och oproduktiva träningar, tog det helt plötsligt en vändning och i eftermiddags skulle vi springa i 25 (!!!!!) minuter, följt av utfall med vikter flera hundra meter. Samma på matten, har inte räknat ett tal på flera månader, så har vi helt plötsligt ett stort Unit Test nästa vecka som ska täcka allt vi lärt oss. Liksom VA?! 


Hej Clara!
Vad kul att kika i din blogg, hittade hit från ett av mamma Lenas inlägg på FB. Du verkar ha det toppen, spännande att få uppleva massor av nytt. Jag skulle önska att mina barn hade prövat på ett utbytesår. Njut sista halvan av tiden som är kvar:-)!

2015-01-07 | 22:57:52

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback