45

Lördag! Finally. Dagen började med att min värdmamma kom in med frukost på sängen; kaffe, banan med peanutbutter, bagels med cream cheese och ett 7 min kokt ägg. Allt jag kunde önska mig. Sjukt gulligt av henne!

Dagen fortsatte i sin ordning med att jag gick min en mils promme (13 september, 10:00 och 31 grader, I LOVE IT <3). Hela eftermiddagen spenderades på Tanger Outlets med min favvis från Italien. Vi fick med oss en hel del och åt på Denny's innan det var dags att bege sig hemåt. 

Ikväll har vi inga planer mer än att min äldsta värdbror kommer på besök ett par dagar nu medans han har ledigt från militären! Imorgon ska jag, Akseli, min värdkusin Candy och hennes man till Six Flags (nöjespark). Hoppas ni får/har haft en jättebra helg! 
 
PS: Extra hälsning till Malte & Melina som har förgyllt helgen ytterliggare med varsitt långt skypesamtal samt moster och morbror x2 i familjen Yllfors, följde er genom appen idag på Helsingborgs Marathon, så duktiga! Saknar er så mycket!!
 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback