39

Har varit full fart denna helgen!
 
I fredags gick jag som vanligt till gymmet efter skolan. Kvällen spenderade familjen hos grannarna där vi spelade Mexican Train Game och åt tacos! 
 
Igår tog uncle Pete med mig på en liten bonding-trip. Vi åkte till en marknad och sedan vidare till en kennel. Har aldrig sett så söta valpar (snälla mamma & pappa - skaffa en). På kvällen grillade vi, sedan åkte jag, Cheyenne, Joshua (Cheyennes pojkvän) och Akseli till Joshuas hus för att spela biljard och bada då huset ligger precis vid sjön.

 
Idag var jag, Callie och Montana i Macon för att shoppa lite! Spenderade som alltid mest på VS, men hittade en hel del bra saker på Dillards också. Ikväll måste jag för första gången plugga; har prov imorgon i Earth Science. Har dock redan fått provfrågorna + svaren så det borde inte ta så lång tid.
 
Callie & Montana. Så himla gulliga tjejer, är så himla väldigt glad att ha lärt känna dem! // Min nya älskade kofta/kappa, kommer bäras flitigt i höst // VS <3 


Ser ju jättefint ut :-)

2014-09-09 | 17:28:02

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback