88

Snapshots of the week:
 
Veckodagarna har varit delade mellan skola och träning som vanligt! Första bilden visar mitt projekt jag håller på med till skolans Yearbook.

Har tänkt mycket på min kära far + systrar som spenderar sitt höstlov med sol & bad i Havanna, Kuba (det förtjänar ni verkligen!). Har hängt mycket med Jordan, och vi har hälsat på Greyson på hans jobb ett antal gånger.
 
Hösten har kommit, men värmen håller sig kvar, så himla skönt! Mina primeboots och nya kappa fick dock göra premiär då det i måndags var något så in i kallt, men i helgen har det vänt igen och som ni kan se ovan kommer nästa vecka bestå av strålande sol igen!

Ikväll har vi ett litet familjemöte med vår Arep Rep för att få utrett en del. Imorgon är vi lediga (igen), ska ta tillvara på vädret och ge mig ut på en liten morgonpromenad följt av lite soccer med boysen. Vill önska er alla ett jättebra höstlov! Ta vara på ledigheten och koppla av, det förtjänar ni! Puss



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback