69

Är inte så mycket för katter men vår kattunge är adorable // Lär boysen hur man spelar // Fettuchini Alfredo med broccoli på Olive Gardens <3 // Akseli och Ricardo

Tisdag = 5 dagar av höstlovet har passerat! Jag har skypat en massa med bland annat min familj och släkt, Emelie, Sofie, Lina, Fanny och Emma. Tack till er alla, så himla kul att höra från er! 

Imorgon åker jag till Karolijn och Gabriel (två YFU utbytesstudenter från Holland och Brasilien som min värdmamma är Area Rep till) i Warner Robins (en storstad andra sidan Georgia) för att spendera onsdag till lördag tillsammans med dem! Har redan gjort massor med planer och tror vi kommer få det hur kul som helst. Ha en fortsatt nice vecka så hörs vi när vi hörs helt enkelt! 



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback