109

Jag har haft en sjukt bra helg! Ska försöka berätta så mycket som möjligt med hjälp av de fåtal bilder jag tagit. 
 
Varannan helg spenderar jag och mina värdsyskon hos the grandparents (helt fantastiska människor). Denna helgen var alltså den första för mig! De visade mig rummet som numera är mitt (fanns sminkbord och hela köret som jag inte ens har hemma). Vi har firat grandpa's 70 födelsedag och även åkt en tur med golfbilen då de bor bokstavligen next door med the Golf Course.
 
Sissy Mallory på kaffepaus efter julklappsshopping. Jag är nästan klar med alla mina, har nog aldrig varit ute i så god tid tidigare // Jag har ÄNTLIGEN efter 109 dagar fått äta en middag med fisk <3 // Badrums-selfie med nya VS kläderna min söta Grandma gav mig i tidig julklapp.
 
När vi kom hem ikväll gjorde vi en väldigt kul grej för kyrkan. Vi fyllde varsin låda med små presenter; allt ifrån tvål till färgpennor. Dessa lådor ska i sin tur skickas till barn i Afrika! Värdfamiljen berättade för mig att förra året var det en av barnen som skrev ett tackbrev tillbaka, hur coolt?
Sist men absolut inte minst. MITT PAKET FRÅN MAMMA OCH PETER I SVERIGE HAR KOMMIT!!!! Tråkigt nog hade ungefär hälften blivit stulet påvägen... Menmen, fick mammas müsli och hemmakvällsgodiset iallafall - så jag är hur nöjd som helst! Love you!!


Min finaste underbaraste ❤️. Är så ledsen men tur att du fick muslin som jag försökte få till riktigt bra 😄👍. Love u ❤️. Puss puss mammi

2014-11-17 | 22:48:15

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback