NEW YEARS EVE

Throwback till Nyår 2013/2014 på Zanzibar.

GOTT NYTT ÅR! 
Då klockan är 21.27 i Sverige är jag fullt medveten om att ni alla är fullt upp med festandet! Själv har jag precis gjort mig i ordning för en myskväll med Tacos hos Katie. Amerikanarna där jag bor är inte så mycket för hela grejen med att klä upp sig, ha en fancy middag och sedan dansa vidare. Lite tråkigt då jag alltid gillat nyår, men skönt att slippa stressen med att försöka få ihop kvällen på ett eller annat sätt. Det sparar jag till nästa år!
 
2014 har varit ett jättebra år (årsresumé kommer), men jag ser så sjukt mycket fram emot 2015. Det är tiden för ett flertal av höjdpunkterna i mitt utbytesår; Prom, fotbollssäsongen börjar, graduation och att min familj + släkt kommer hit! Jag fyller 18, kommer ta körkort, börjar sista året på gymnasiet och har många sommarplaner att se fram emot.


Gott Nytt År på dig Clara, så kul att följa dig här.
Många kramar
Peter

2015-01-01 | 21:08:10

Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback