150

Jag hade en jättemysig och helt perfekt första jul i USA! Vaknade tidigt Christmas Day, gick ner till första plan där mina två yngsta värdsyskon redan varit uppe några timmar haha. Vi öppnade våra julklappar från Santa & värdföräldrar (Sjukaste scootern Mallory fick! Tillochmed jag åkte fram och tillbaka på vår driveway ett antal gånger med den). Dagen fortsatte med jullunch innan det var dags att åka vidare till mina grandparents där vi fick äta lite mer mat och få lite fler julklappar!
 
Jag hade inte några förväntningar alls. Men jag fick speciell svensk mat lagad för mig, och hur mycket julklappar som helst, allt från halva VS butiken till locktång till presentkort till kläder. Blev rörd över vilket jobb mina värdföräldrar har lagt ner för att jag skulle få den bästa möjliga amerikanska julen någonsin! Jag är så tacksam för allt de gör för mig. Hur mycket jag än säger det kommer det aldrig kännas tillräckligt!



Lägg till kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback